Beleef en geniet van onze avonturen in de 3e kleuterklas!
Gemeentelijke basisschool "De Duizendpoot" te Bassevelde







woensdag 7 september 2011

ONZE EERSTE KEER IN DE NIEUWE KLAS








Ziezo... ons klasje kon eindelijk voor de eerste keer gebruikt worden en het was daar superfijn spelen.
Natuurlijk hebben we ook veel moeten werken, knutselen en luisteren in de kring.
We leerden de begrippen: er zit veel of weinig in mijn boekentas, eentje meer, eentje minder dan...

In de kring mochten we eerst een boekentas kiezen en
vertellen waarom we het een leuke boekentas vonden of wat er speciaal aan was.
Daarna speelden we "rara, welke is het?"
Aan de hand van een paar vragen kozen we de juiste boekentas voor de juf.
We speelden met het lied "pas na pas" en knutselden een leuk portret met alcoholstift en pastels.

Tot maandag allemaal!

4 opmerkingen:

  1. ik juf Els juf ben anoniem, ik kan blijkbaar geen reacties meer kregen, raar, raar, raar, wat heb ik nu weer gedaan, dan maar reacties sturen onder de naam anoniem
    tot maandag
    juf els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is gelukt joepie, nu zal ik veel reageren hoor, nu nog proberen bij vera

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wel Juf Gaelle, je klasje ziet er picco-bello uit. Klein maar knus! Ben er zeker van dat onze oudsten zich daar thuis zullen voelen! groetjes Sylvie

    BeantwoordenVerwijderen